Saturday, February 25, 2012

New Life & New Friends

sekejap ja penghujung bulan 2 dah.. tak sempat nak uat nukilan jiwa.. hahaha.. 25/01/2012 tarikh aku daftar ILPNT.. aku ambil kos sistem rangkaian... aku ingatkan belajar lebih mendalam pasal komputer.. tapi lebih advance, belajar pasal rangkaian sekali... aku ada lah basic sikit2, cuma kadang2 2 blurr lah gak.. hahaha... setakat sekarang ni aku masih lagi boleh ikot.. bak owg putih kata 'so far so good' ^^... sepanjang aku dok sana macam orang ada.. aku ada dua orang roommate sorang zainol sorang lagi pnggil teddy ja.. zainol asal perak, teddy KL.. zainol ni banyak gak lah paham loghat utara.. tapi yang teddy 2.. hahaha.. mau kena carut ngan aku ja... hahaha.. dia asyik tanya aku pelaq 2 pa.. aku tak larat gelak dengan zainol.. kami dok kata pelaq 2 ciri2 budak baik... :P... kawan2 kelas aku macam2 ragam... tapi aku jumpa 3 orang kawan ni sama macam kawan aku dekat sekolah menengah dulu.. sebijik.. kot mana pon depa bertiga.. hahaha.. bukan perangai ja.. ukuran tinggi lebih kurang ja.. hahaha.. aku masih malu2 kucing g.. bub aku second intake g, ramai yang lain first intake.. aku masih cuba besakan dengan kawan2 baru aku.. tapi bagi aku.. depa semua boleh uat kawan.. adat berkawan kadang2 kita sakit hati, kadang2 kita happy dengan kwn.. besalah 2.. takleh lari dah semua 2.. ^^.... aku da 4 bulan lagi untuk menghabiskan sem yang pertama ni... sampai takat ni ja lah kot.. t da cita baru aku update lagi.. ^^

No comments:

Post a Comment